luni, 2 ianuarie 2012

Atelierul de paine traditionala de la Stanciova, de anul trecut

Bine v-am regăsit şi în 2012 !

Sper că anul nou să va fi găsit sănătoşi, să aveţi putere, răbdare şi pasiune să plămădiţi şi să coaceţi pâine bună şi în anul acesta.

Acest atelier de pâine tradiţională cu maia, a fost ţinut de mine la Stanciova, acum aproape 1 an şi la vremea respectivă am scris un articol depre eveniment aici, dar abia pe 31 Dec. a ajuns la mine în forma finală, pe care o vedeţi mai jos.
Pentru că cei prezenţi erau de naţionalităţi diferite, a trebuit să ţin atelierul în engleză şi sper că cei interesaţi să înţeleagă ceva din ce spun eu acolo :)
Filmarea a fost făcută de o studentă din Hiroshima, Kanako, căreia îi mulţumesc pentru atenţia şi răbdarea cu care a realizat acest filmuleţ şi aş vrea ca anul ăsta să am ocazia să ţin mai multe astfel de ateliere care să răspândească şi să " contamineze " şi pe alţii cu acest " virus ".




4 comentarii:

Ninulescu spunea...

Foarte frumos a fost !
La multi ani va doresc si sa aveti un An Nou Fericit !

Turtita Fermecata spunea...

Multumim frumos pentru urari si-ti dorim si tie multa sanatate !

Alex spunea...

Salutare.. si mie-mi sunt dragi traditiile si meteahna lor...ma bucur sa vad reintoarcerea la ele..se vede daruirea ta si ce pot sa iti mai urez decat sanatate si spor la treaba...

Turtita Fermecata spunea...

Multumesc frumos Alex...sanatosi sa fim, ca-n rest le-om duce pe toate !