miercuri, 13 aprilie 2011

Painile participantilor la atelier si impresiile lor

Roxana ne scrie: ...Va multumesc si va felicit pentru initiativa si oricand se mai organizeaza ateliere ce implica brutaria, m-as bucura sa ma contactati...




Daca vreti sa vizualitati apainea Roxanei intr-un slideshow, o puteti face AICI


Alex, ne trimite pozele urmatoare, cu multumiri ! 




Daca vreti sa vizualitati painea lui Alex intr-un slideshow, o puteti face AICI 

Catalin, dupa ce transfera aluatul intr-un bidon destul de nepotrivit acestui scop, imi scrie: Mi-ai spus la Timişoara că după ce am mutat aluatul în bidonul respectiv, sunt şanse mici să mai iasă pâine şi că aş putea să încerc grisine sau lipii. Am veşti bune:



Daca vreti sa vizualitati painea lui Catalin intr-un slideshow, o puteti face AICI  

La randul ei, Snejana spune: am copt painea azi dupa amiaza. A crescut ff frumos. Am atasat cateva poze. Pe cand un Atelier de facut taitei si paste? Multumesc pt invitatie



Daca vreti sa vizualitati aceste fotografii intr-un slideshow, o puteti face AICI   

Niciun comentariu: