luni, 24 iulie 2017

Focaccia dospita fara drojdie comerciala, fara maia, fara apa de fructe, fara apa in aluat

Faina T80 de la Moara cu pietre vs faina 00 Rinforzata de la Mulino Caputo





Amandoua au fost dospite la temperatura camerei ~20 de ore dar taratele din T80 fac diferenta: gust mai bogat, coaja un pic mai subtire si mai crocanta, crantanind cand o tai sau cand musti din ea dar cu miezul ramanand moale mai mult timp, placinta este mai gustoasa si-n acelasi timp mai satioasa si nu in ultimul rand mai nutritiva si deci mai sanatoasa. 

Concluzia mea: intotdeauna voi alege faina locala, macinata de Adrian Vlad la moara lui cu pietre, pentru ca e o faina buna, cu care se poate lucra un aluat usor de transformat in numeroase produse gustoase si care poate face cu succes mult mai titratelor fainuri speciale si nu in ultimul rand pentru ca-l cunosc inca dinainte de a avea acest brand inspirat ales si inca de-atunci a dovedit ca e om serios, pe care te poti baza.

4 comentarii:

Florin Brutărescu spunea...

Ai avut noroc: comandasem si eu vara trecuta de la dumnealor faina integrala si T80, dar au fost rancede amandoua.
Fara apa in aluat ?

Turtita Fermecata spunea...

Eu de cate ori am luat la ei ( de cativa ani iau cativa saci pe an ), n-au fost probleme...imi pare rau c-ai avut ghinionul asta.
Da, fara un nici un ml.de apa ;)

Florin Brutărescu spunea...

Totusi, parca imi vine greu sa cred ca am fost singurul care a luat faina din lotul respectiv. In fine.
Deci lapte in loc de apa ?

Turtita Fermecata spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.