miercuri, 6 iunie 2012

O gaselnita de efect: ziarul care miroase a paine


Deşi ne-am fi aşteptat să simţim diverse arome într-o sală de cinema ultramodernă, se pare că presa scrisă a întrecut mediul digital din punct de vedere olfactiv. O ediţie a cotidianului britanic Grimsby Telegraph a ajuns de curând în mâinile cititorilor emanând aromă de pâine proaspătă. Potrivit agenţiei de presă MTI, mirosul plăcut al publicaţiei londoneze face parte din campania de publicitate a unei brutării.

Grimsby Telegraph, bread

Într-o zi obişnuită de Vineri, copertele faţă-spate ale publicaţiei au fost impregnate cu o aromă specială ce reproduce mirosul de pâine proaspătă, spre satisfacţie cititorilor. Editorii ziarului au îmbrăţişat această idee, considerând-o ca fiind o oportunitate extraordinară pentru viitorul presei scrise, care este actualmente ameninţat de creşterea audienţei provenite din mediul on-line şi audiovizual. „Această idee ar putea fi cea mai importantă inovaţie tehnică din presa scrisă, de la introducerea tiparului color încoace”, a explicat Michelle Hurst, redactor şef adjunct al publicaţiei britanice.
Avantajele nu se rezumă la o posibilă relansare a presei scrise. Inedita idee a adus cu siguranţă rezultate bune şi brutăriei care a iniţiat această campanie publicitară.

Articol preluat de pe: www.brutarul.ro
Puteti citi articolul original AICI

Niciun comentariu: