luni, 5 decembrie 2011

Pâinea iţi poate salva viaţa...la propriu !

Citind aceasta stire, mi-am adus aminte că am văzut o ştire similară şi cu o pâine. Articolul a apărut în presă în mai multe ziare, da' eu îl citez de AICI:


O femeie, mama a doi copii, a păcălit moartea, supravieţuind unui accident rutier. Ce a salvat-o pe femeie? O pâine feliată cumpărată de la un supermarket local.


Liz Douglas, în vârstă de 51 de ani se întorcea de la cumpărături într-o zi ploioasă, când a pierdut controlul maşinii şi s-a răsturnat. A fost salvată de o pâine feliată care zburat chiar în faţa femeii, atenuând impactul capului cu capota maşinii. Când au ajuns pompierii să o scoată pe femeie din maşină, pâinea încă era între capul ei şi capota. De pe urma accidentului Liz nu s-a ales decât cu nişte zgârieturi şi vânătăi.


"Am simţit cum fuge spatele maşinii, am încercat să o redresez, dar am pierdut controlul. Următorul lucru pe care mi-l amintesc a fost un stâlp spre care mă îndreptam. Nu mai aveam nimic în minte. Apoi m-am trezit răsturnată şi singurul lucru pe care îl puteam face era să apăs claxonul", a declarat femeia pentru DailyMail






Niciun comentariu: