vineri, 20 ianuarie 2012

Pancove ( gososi ) ca la Rau Alb ( cu maia )

După ce vecinii noştri ne-au făcut pofta de atâtea ori cu gogoşile lor delicioase (pancove - cum le zic ei pe aici), aseară Lumi a încercat să facă şi ea aceste bunătăţuri. 

A combinat faină, 1 cana lapte călduţ, 1 ou, zahăr, puţină sare şi bineînţeles maia. 

Iniţial plănuia să le prăjim aseară dar fiind prea târziu, am renunţat şi am lăsat aluatul la crescut peste noapte. Dimineaţă am întins bilă de aluat într-o foaie subţire, am decupat cu paharul cerculeţe pe care le-am prăjit 1 minut în ulei încins. Au ieşit nişte gogoşele foarte bune pe care le vom savura astăzi.

Deci, încă un preparat pe care-l putem face cu maia.




2 comentarii:

Ninulescu spunea...

Arata extraordinar de delicios ! :)

Turtita Fermecata spunea...

Nu numa' ca arata, da' chiar sunt delicioase ;)