marți, 19 aprilie 2011

Paine traditionala cu modele

Tot incerc sa imprim pe paine modelele de pe cosurile pe care le-am cumparat de curand din Germania, dar nu reusesc mereu.


Aseara am reusit sa scot cat de at modelul de spic de pe cosul paralelipipedic si cred ca i-am prins shpilu'....tre' sa folosesc gris sau si mai bine, faina de orez, ca sa ramana desenat modelu' pe paine:


Cu unu' din cosurile rotunde, mi-a iesit de cateva ori binisor:


De maine o sa am faina de orez la indemana ( o aduce Lumi ) de la Bucuresti si sper sa reusesc mai bine. Imi pare rau ca am uitat sa pozez painea cu ceapa care am avut-o la matinalul de la TVR3, iesise mai bine decat toate. Cei ce au vazut emisiunea, pot confirma cat de aratoasa era iar cei ce au facut emisiunea, pot confirma cat de gustoasa a fost painea :)

Niciun comentariu: