duminică, 16 octombrie 2011

Ziua Internationala a Painii - la Bucuresti !



Astazi cand sarbatorim aceasta zi importanta pentru cei pasionati de brutarit, eu m-am intors pentru cateva zile in Bucuresti - dupa 13 luni de absenta. Asta dupa ce am copt paine toata saptamana, paine din care am dat si altora, cea mai mare parte dintre beneficiari fiind vecinii mei si parintii mei. Sper sa le fi placut !

Cu ocazia venirii mele la Bucuresti, am sa ma intalnesc cu cativa oameni ce au contribuit sau vor contribui la un moment dat la formarea si perfectionarea mea intr-ale brutariei. Voi reveni cu detalii, dupa ce ma intorc acasa.

Pana atunci voi vizita si expozitia organizata de Rompan la Romexpo si intitulata sugestiv, Salonul National al Painii. Aceasta se va desfasura in perioada 19 - 23 Octombrie la Centrul Expozitional Romexpo, in cadrul expozitiei Alimenta 2011. Cei pasionati de arta brutariei, sper sa aiba ocazia sa ajunga la aceasta expozitie si daca vreti sa ne intalnim, dati un semn !

O paine din ce in ce mai buna !


  

Niciun comentariu: